Nu există nicio scurtătură către succes când vine vorba de rezultatele căutării Google. Asta cu excepția cazului în care contați publicitatea cu plata-pe-clic.
În timp ce pay-to-play vă va trage imediat site-ul în partea de sus a SERP, nu este o strategie durabilă pentru a vă menține poziția acolo. Așadar, va trebui să vă ocupați serios de SEO.
Acest ghid vă va arăta ce trebuie să faceți pentru a vă îmbunătăți clasarea SEO și pentru a începe să vedeți rezultate anul acesta:
Dacă vă puteți îmbunătăți clasarea SEO – și vă puteți apropia paginile de, dacă nu pe SERP-ul de top foarte râvnit – veți:
Acestea fiind spuse, optimizarea pentru motoarele de căutare este cea mai eficientă atunci când este o strategie în curs de desfășurare, spre deosebire de ceva pe care îl configurați și de care uitați. Așadar, unele dintre sugestiile de mai jos vor trebui implementate o singură dată, în timp ce altele va trebui să reveniți la fiecare șase luni sau cam asa ceva pentru a vă asigura că site-ul dvs. este pe drumul cel bun.
Să începem.
Dacă nu ați început încă să urmăriți activitatea site-ului dvs. cu Google Analytics, acesta este primul lucru pe care trebuie să-l faceți.
Deși Google Analytics singur nu vă poate spune cât de bine sau de slab se clasează site-ul dvs., există date prețioase despre ceea ce se întâmplă cu traficul care sosește de la Google. Sau orice motor de căutare pe care vizitatorii dvs. îl folosesc.
Puteți găsi aceste informații în Achiziție > Sursă/Mediu:
Ceea ce doriți să vedeți aici este că (1) primiți o mulțime de vizitatori din rezultatele căutării organice (spre deosebire de plătite) și (2) că sunt foarte implicați. Deci, asta înseamnă:
Și dacă configurați Google Analytics pentru a urmări diferite conversii pe site-ul dvs., puteți vedea cât de bine se convertesc acele vizite organice.
Evident, există multe altele pe care le puteți urmări aici. Dar trebuie să înțelegeți dacă eforturile dvs. de SEO funcționează în primul rând și de aici veți primi confirmarea.
HTTPS a fost mult timp unul dintre factorii de clasare SEO ai Google. Cu toate acestea, dintre cele peste două miliarde de site-uri web care sunt online astăzi, datele BuiltWith arată că doar 155 de milioane au un certificat SSL instalat:
Toate pachetele de gazduire web de la WebTeam va oferă certificat SSL gratuit, alege acum o găzduire de viitor și ai alături un suport de nota 10!
Securitatea și confidențialitatea sunt preocupări majore pentru consumatori. Deci, dacă doriți să creșteți încrederea lor în site-ul dvs., instalarea unui certificat SSL este un lucru ușor de făcut. Și te va pune și în favoarea Google.
A fost ceva ce am văzut venind de când smartphone-urile au depășit desktop-ul ca dispozitiv principal folosit de oameni pentru a accesa Internetul. Odată ce a devenit un factor de clasare, totuși, viteza paginii mobile a fost ceva pe care nu l-am mai putut trata ca pe un „plăcut de a avea”. A devenit o necesitate.
Iar cu cea mai recentă actualizare a algoritmului Core Web Vitals de la Google, nu trebuie ignorat cât de mare joacă viteza de încărcare a site-ului dvs. mobil (adică, performanța) în clasarea acestuia.
Pentru a vă asigura că site-ul dvs. îndeplinește așteptările Google în ceea ce privește viteza, marcați instrumentul Core Web Vitals. Vă va spune cum funcționează site-ul dvs. în toate cele patru categorii majore de clasare.
Veți găsi problemele legate de viteză în partea de jos a paginii, împreună cu resurse care vă vor ajuta să le rezolvați.
Cele mai multe dintre aceste sfaturi vor avea de-a face cu optimizarea codului. Cu toate acestea, există și alte lucruri pe care le puteți face pentru ca site-ul dvs. să se încarce rapid:
De asemenea, nu este o idee rea să vă revizuiți planul de găzduire web, la WebTeam aveți cele mai bune planuri de gazduire web ce sunt mereu optimizate cu trendul actual și viteze foarte performante. Este posibil să nu aveți cantitatea potrivită de putere de server sau resurse pentru a ține pasul cu activitatea dvs. existentă.
De fapt, Google ne spune în mod explicit să nu facem asta și de ce:
“If it’s your intention that the mobile page should have less content than the desktop page, you can expect some traffic loss when your site is enabled mobile-first indexing, since Google can’t get as much information from your page as before.”
Și dacă răspunsul tău este că conținutul de pe desktop nu contează, atunci chiar nu ar trebui să existe. Nu pierde timpul vizitatorilor tăi cu conținut inutil sau repetitiv, deoarece le va oferi doar mai multe motive să abandoneze site-ul tău.
Accesibilitatea a ajuns în prim-planul discuției SEO datorită Core Web Vitals.
Acum, rularea site-ului dvs. prin instrument vă va spune dacă există probleme de inaccesibilitate pentru care Google vă va trimite ping. Dar asta nu face site-ul dvs. complet accesibil.
Având în vedere creșterea numărului de procese legate de accesibilitatea site-urilor web, veți dori să luați acest lucru în serios.
Deoarece o experiență proastă din cauza inaccesibilității nu vă va costa doar vizitatori și o clasare mai scăzută în căutare, vă va costa și mulți bani.
Din punct de vedere tehnic, optimizarea imaginii se încadrează sub sfatul vitezei paginii. Cu toate acestea, acesta nu este singurul mod în care ar trebui să vă optimizați imaginile, motiv pentru care am vrut să abordez acest lucru separat.
Conform Arhivei HTTP, greutatea medie a unei pagini web mobile în zilele noastre este de 1917,5 KB. Imaginile ocupă o bucată considerabilă din această greutate:
Din această cauză, dimensiunile imaginilor umflate sunt adesea de vină pentru paginile lente.
Puteți face mai multe lucruri pentru a vă optimiza imaginile pentru viteză, cum ar fi utilizarea de formate ușoare, redimensionarea și comprimarea lor.
În timp ce aceste sfaturi vă vor ajuta să vă accelerați site-ul și, în consecință, să vă îmbunătățiți clasarea SEO, mai trebuie să faceți ceva:
Adăugați text alternativ la cele mai importante imagini ale dvs.
Un motiv pentru a face acest lucru este îmbunătățirea accesibilității. Un alt lucru este ca pagina dvs. web să se poată clasa atât în rezultatele obișnuite de căutare Google, cât și în rezultatele imaginii, așa cum o face această căutare pentru „WordPress după numere”:
Dacă poți scrie un text alternativ care descrie perfect graficul tău și se potrivește cu intenția celor care caută imagini, poți crea o altă oportunitate de clasare pentru pagina ta.
Există mulți factori tehnici de clasare cărora trebuie să le acordați atenție dacă doriți să creați o experiență bună pentru vizitatorii dvs. și să vă clasați bine ca rezultat. Cu toate acestea, nimic din toate acestea nu va conta dacă conținutul dvs. este nasol.
Deci, cum faci conținut grozav? Chiar depinde.
Gândiți-vă la diferența dintre o pagină care descrie serviciile dvs. de web design și o pagină de produs pentru un blender.
Pagina dvs. de servicii de web design ar trebui să:
Ar fi o pagină cuprinzătoare și utilă. Dacă proprietarii de afaceri ar căuta „angajați un designer web în apropierea mea” sau „ar trebui să angajez un designer web?”, pagina respectivă ar răspunde suficient la întrebarea lor.
Cu toate acestea, o pagină de produs ar trebui să:
Așadar, conținutul grozav nu trebuie doar să fie bine scris și fără erori, dar trebuie să se potrivească cu intenția și așteptările celui care caută. Dacă puteți face acest lucru, vizitatorii dvs. vor rămâne atâta timp cât trebuie să citească totul, ceea ce va ajuta la consolidarea clasamentului paginii.
Includerea detaliilor necesare și în formatul potrivit este o parte importantă pentru a face conținutul unei pagini valoros pentru vizitator. Structura va ajuta, de asemenea.
Pentru început, doriți să vă asigurați că fiecare pagină poate fi citită de om. Deci, asta implică:
Puteți folosi un instrument precum Hemingway pentru a îmbunătăți lizibilitatea paginii dvs. Introduceți rapid textul fiecărei pagini în editor și urmați sugestiile recomandate:
De asemenea, va trebui să vă gândiți cât de bine vă pot citi pagina roboții de indexare ai Google. Sunt suficient de deștepți pentru a înțelege indicii, dar nu suficient de deștepți pentru a se așeza și a citi articolul tău despre beneficiile vitaminei D sau despre cum să instalezi un nou cap de duș.
Așadar, va trebui să utilizați HTML meta tags, precum și etichete de antet ierarhice pentru a spune roboților despre ce este vorba în pagină.
Dacă construiți un site WordPress, puteți utiliza pluginul Yoast SEO pentru a analiza cât de scanabilă și de lizibilă este fiecare pagină a site-ului dvs. (printre altele):
Pentru a atrage atenția asupra conținutului dvs. cu adevărat grozav, scurta previzualizare pe care utilizatorii îl văd în rezultatele căutării trebuie să-i poată atrage. Obțineți mai multe clicuri pe site-ul dvs. din căutare, iar Google va ține seama.
Dar ele nu pot fi doar clicuri superficiale. Dacă Google observă că pagina dvs. primește o mulțime de trafic care scade aproape imediat odată ce văd conținutul paginii, pagina dvs. nu se va descurca bine în rezultatele căutării.
Așadar, obiectivul tău este să stai departe de etichetele de titlu și meta descrierile clickbait-y și să le faci demne de clic.
Primul lucru pe care trebuie să vă concentrați este lungimea. Google vă oferă doar o anumită cantitate de spațiu pentru a vă prezenta prezentarea.
Există multe instrumente pe care le puteți folosi pentru asta, dar prefer Simulatorul SERP al lui Mangools:
Vă permite să vă jucați cu adresa URL, eticheta de titlu și metadescrierea și să urmăriți în timp real cum se potrivește spațiului alocat. De asemenea, îl puteți compara cu paginile care se clasează în prezent pentru cuvântul cheie pe care îl urmăriți, ceea ce poate fi un punct de referință cu adevărat util. La urma urmei, dacă acele site-uri au ajuns la primul SERP, atunci fac ceva corect.
Un alt lucru la care trebuie să vă gândiți când scrieți titluri care merită clic este cât de captivante sunt.
Instrumentul pe care îl recomand pentru aceasta este Headline Studio al CoSchedule:
Nu găsesc acest lucru atât de util pentru paginile web de bază. Nu trebuie să fii creativ cu ceva precum paginile Despre sau Contact. Dar pentru marketingul de conținut? Dacă doriți să depășiți articolele concurente pentru atenție în Google, acest instrument va fi foarte util.
Nu este ca și cum ai putea adăuga o etichetă de cuvânt cheie la pagina ta, iar Google va clasa automat site-ul tău pentru aceasta. Nu asta este optimizarea cuvintelor cheie.
În schimb, ceea ce faci este să selectezi un cuvânt cheie unic pe pagină și să scrii conținutul în jurul acestuia. Deci, este mai mult despre crearea unui focus clar pentru tine și apoi despachetarea completă a subiectului de pe pagină.
Rețineți, totuși, că, dacă doriți să vă îmbunătățiți șansele de clasare pentru cuvântul cheie, acesta trebuie să fie relevant pentru marca dvs., util pentru publicul dvs., iar site-ul dvs. trebuie să fie capabil să concureze pentru el.
Puteți utiliza Planificatorul de cuvinte cheie Google pentru a găsi cuvinte cheie care se potrivesc acestor criterii:
În cele din urmă, ar trebui să alegeți un cuvânt cheie care:
Acum, dacă scrieți conținut grozav care să răspundă întrebărilor și preocupărilor vizitatorilor dvs., atunci optimizarea pentru cuvintele cheie concentrate se va întâmpla în mod natural. Același lucru este valabil și pentru cuvintele cheie similare pe care ați putea dori să le vizați. Pe măsură ce scrieți conținutul pentru fiecare pagină, cuvintele cheie vor apărea organic.
Dar țineți minte cum am spus că roboții de indexare ai Google au nevoie de anumite etichete HTML și de antet pentru a „citi” conținutul paginii? Aceasta înseamnă că va trebui să includeți cuvântul cheie focus în unele dintre acele zone, astfel încât nu există nicio îndoială despre ce este pagina.
Iată unde ar trebui să apară cuvântul cheie focalizat:
Puteți utiliza pluginul Yoast SEO pentru a analiza și acest lucru.
Bine, deci aici începem să intrăm în strategiile SEO de care Google s-ar putea să nu-i pese în mod direct, dar care poate încă îmbunătăți drastic cât de bine se clasează site-ul tău.
Link-urile interne, în special, sunt valoroase deoarece creează o structură interconectată pentru site-ul dvs. Iată un exemplu de bază de ce este important:
Să presupunem că acestea sunt paginile de pe site-ul dvs. Fiecare dintre ele poate fi accesat din pagina principală și din navigația principală. Această structură ne spune că fiecare pagină este legată de mesajul și misiunea generală a companiei, dar nu sunt legate una de cealaltă. Și asta nu are sens, nu?
Când educați vizitatorii cu privire la serviciile dvs. de Web Design, se va întâmpla în mod natural să vă specializați și în design WordPress și eCommerce. Deci, acele link-uri interne ar trebui să apară pe pagina dvs. de Web Design. Si invers.
În plus, paginile dvs. Portofoliu și Contactați-ne vor fi probabil cele mai comune CTA de pe site. Clienții dvs. potențiali nu ar trebui să fie forțați să revină la pagina de pornire sau să deruleze în sus la navigare pentru a lua măsuri. Prin includerea acestor link-uri sau butoane interne în conținutul paginilor de servicii, le oferiți o linie rapidă și directă către pașii următori.
Cu cât călătoria utilizatorului este mai intuitivă, cu atât le va fi mai ușor să convertească.
Acesta este unul dintre motivele pentru care site-urile web cu o structură internă puternică de legături au rezultate bune în rezultatele căutării. Un alt motiv este că linkurile interne îi ajută pe roboții Google să găsească tot conținutul de pe site-ul dvs. și să înțeleagă mai bine cum se leagă între ele.
Sucul de link-uri este unul dintre motivele pentru care proprietarii de afaceri sunt obsedați să obțină backlink. Vom ajunge la asta în scurt timp.
Dar este și ceva care intră în joc atunci când alegeți linkuri externe pe care să le includeți pe site-ul dvs.
Link juice este ideea că un site își poate transmite autoritatea altuia printr-un link dofollow. Așadar, prin conectarea către surse de încredere și de încredere, site-ul dvs. își poate ridica propria influență în motoarele de căutare din cauza acestei conexiuni.
Cu toate acestea, funcționează în ambele sensuri. Dacă creați legături externe către site-uri web cu informații greșite care reprezintă o amenințare pentru securitatea vizitatorilor sau care nu sunt de încredere, acea reputație proastă vă poate dăuna site-ului.
Așadar, asigurați-vă că fiecare link extern pe care îl utilizați este necesar și de încredere. Dacă nu, scapă de el.
Am spus mai devreme în această postare că publicitatea cu plata-pe-clic este singura modalitate de a scurta procesul de SEO și de a ajunge pe prima pagină a Google. Asta nu este în întregime adevărat.
Am văzut deja cum optimizarea imaginilor pentru căutarea Google Imagini poate duce site-ul dvs. în partea de sus a rezultatelor. O altă modalitate de a avansa este prin optimizarea paginii folosind date structurate pentru a obține un loc ca fragment recomandat.
Amintiți-vă că numai datele structurate nu vă vor muta instantaneu pagina web în spațiul de fragmente prezentate. Conținutul trebuie să fie cel mai bun posibil, iar datele structurate trebuie să fie bine scrise.
Schema.org a fost creat pentru a vă ajuta să alegeți categoria potrivită și să scrieți datele structurate pentru aceasta.
Utilizați acest lucru pentru a scrie microdatele relevante pentru pagini, astfel încât să aveți cel mai mult sens. De exemplu, o pagină Despre probabil nu ar beneficia de date structurate atașate acesteia. Cu toate acestea, o postare lungă pe blog care explică un proces pas cu pas ar fi.
Există pluginuri WordPress (Yoast este unul dintre ele) care vă vor ajuta să introduceți acest cod în paginile dvs., dacă preferați.
Backlink-urile care indică site-ul dvs. sunt un indicator uriaș pentru Google că site-ul dvs. este demn de partajat și de autoritate.
Cu toate acestea, ca orice altceva în SEO, nu vă puteți înșela într-o grămadă de backlink-uri. Ele trebuie să provină din surse autorizate și trebuie să fie relevante. De aceea, plata sau trocul pentru backlink-uri nu este de obicei eficientă. Dacă backlink-ul paginii dvs. web nu se încadrează organic în conținutul de pe site-ul lor, vizitatorii nu vor face clic pe el.
Există o mulțime de modalități de a construi un depozit de backlink-uri care vă generează autoritate și vă îmbunătățesc clasarea SEO în acest proces:
Deveniți activ pe rețelele sociale și deveniți o autoritate acolo: regula este, în general, că 80% dintre postările dvs. trebuie să fie nepromoționale. Partajând conținut din tot felul de surse care sunt relevante pentru publicul dvs., veți obține un angajament mai semnificativ. Și acest lucru va pune în cele din urmă în centrul atenției propriul conținut și îi va face pe oameni să îl distribuie și pe rețelele sociale.
Acesta este un lucru pe care Google se va uita atunci când vă va clasifica site-ul: ce fel de semnale sociale provin de la marca dvs.?
Fii prezentat ca un expert: nu trebuie să devii un influencer pentru ca oamenii să te vadă ca un expert în domeniul tău. Totul tine de reputația ta.
Prin valorificarea reputației tale pentru a obține concerte vorbitoare, îți vei crește și mai mult autoritatea. Doar asigurați-vă că sunt relevante pentru ceea ce faceți. Așadar, căutați podcasturi, seminarii web și conferințe în domeniul dvs. care caută experți.
Deveniți un blogger invitat: dacă vorbirea în public nu este punctul tău forte, este în regulă. Îndreptați-vă mai degrabă atenția către alinierea unor concerte de blogging invitați.
Scriind conținut de înaltă calitate pentru site-uri web cu autoritate (fie că ești plătit sau nu), vei atrage mai multă atenție propriei mărci. Și Google va transmite această autoritate site-ului dvs.
Orice companie poate crea o pagină Compania mea pe Google. Există o serie de beneficii legate de SEO pentru a face acest lucru.
Primul este că afacerile locale se pot pune literalmente pe hartă cu Google My Business. Iată cum arată o căutare pe Google pentru „restaurante din apropierea mea”:
Chiar dacă site-ul dvs. nu apare pe primul SERP, harta care se află în partea de sus a rezultatelor căutării vă poate oferi oricum un loc în față.
Un alt motiv pentru a crea o pagină Compania mea este că poți controla bara laterală a graficului de cunoștințe, cum ar fi:
Incluzând grafică de înaltă calitate, detalii pertinente despre afacere și colectând recenzii pozitive ale clienților, acest grafic de cunoștințe ar putea aduce foarte mult bine reputației mărcii dvs. în ochii Google și potențialilor dvs.
Acest lucru este util pentru tot conținutul de pe site-ul dvs., chiar și pentru paginile cele mai performante.
Dacă site-ul dvs. începe să câștige acțiune, aruncați o privire atentă asupra datelor dvs. Google Analytics. S-ar putea să găsiți câteva pagini cărora nimeni nu pare să le acorde atenție sau, mai rău, din care par să sară mereu.
În Google Analytics, accesați Comportament > Conținutul site-ului pentru a afla ce pagini au performanțe slabe.
Apoi, întreabă-te:
Cu cele mai populare pagini de pe site-ul dvs., nu este nerezonabil să vă așteptați ca cel puțin o parte din ceea ce ați scris inițial să devină învechit sau să devină irelevant într-un an sau doi. Deci, este o idee bună să le reîmprospătați și pe acestea.
Pentru a face asta, este simplu. Căutați în Google cuvântul cheie de focalizare. Citiți primele cinci rezultate și vedeți ce fel de informații lipsește postarea dvs. Apoi actualizați-l în consecință.
Orice lucru învechit sau irelevant ar trebui, de asemenea, eliminat.
Nu în ultimul rând, ar trebui să fii cu ochii pe Google Search Console.
Există o mulțime de informații prețioase aici care vă vor spune de ce site-ul dvs. ar putea să nu fie clasat la fel de bine cum ar putea. Veți găsi probleme legate de:
Veți găsi, de asemenea, date despre cât de bine se clasează site-ul dvs. în general. Veți găsi acest lucru în fila Performanță.
Utilizați aceasta pentru a identifica:
Puteți afla multe despre cât de puternică este strategia dvs. SEO. Folosiți doar filele Clicuri, Afișări și Poziție pentru a vă sorta datele, astfel încât să înțelegeți mai bine ce se întâmplă.
Apoi, acordați prioritate remedierii paginilor care pot și ar trebui să aducă site-ului dvs. trafic înalt calificat, dar care nu sunt.
Dacă vă întrebați cât timp va dura până când veți vedea o îmbunătățire a clasamentului dvs. SEO, depinde. Dacă autoritatea actuală a domeniului dvs. este scăzută, poate dura aproximativ șase luni pentru a vedea schimbări majore. Acestea fiind spuse, dacă implementați toate sugestiile de mai sus, cu siguranță puteți accelera acest lucru.
Nu uitați că nu există scurtături reale în SEO. Așadar, fă-ți timp pentru a-ți construi credibilitatea online, astfel încât aceste tactici SEO să poată funcționa cu adevărat.
Daca dorești sa iți realizam site-ul tau web fie ca este un magazin online sau un site de prezentare, WebTeam te așteaptă cu soluții complete pentru toate bugetele, da un click pe butonul de mai jos și completează formularul sau trimite un email la oferta-cerere-website@webteam.ro si te contactam noi in cel mult 24 de ore!