Pentru a înțelege mai ușor conceptul de advertorial ne vom baza pe puterea unei formule. Advertorial este un cuvânt din limba engleză format din cuvintele advertisement – Reclamă și editorial content, conținut editorial. Cu alte cuvinte: Advertisement + Editorial Content = Advertorial. Aceasta este rețeta universală după care trebuie scris un advertorial, iar proporțiile în care se folosesc cele două ingrediente sunt de 30, respectiv 70%. De exemplu, pentru ca un advertorial de 1000 de cuvinte să aibă potențial, este nevoie ca 700 din cele 1000 de cuvinte să reprezinte un conținut original, nou și extraordinar, care să stimuleze cititorii și restul de 300 să facă reclamă companiei sau produsului pentru care a fost solicitat.
Dacă ne-am făcut o idee despre cum ar trebui să arate un advertorial, hai să vorbim puțin și despre modul în care el se diferențiază de alte tipuri de articole. “Articol” este un cuvânt folosit cu sens larg pentru a denumi orice tip de text prezent într-o publicație. Atât știrile, cât și postările de pe bloguri, comunicatele de presă, editorialele sau advertorialele se numesc articole, iar caracteristicile fiecărui tip de articol în parte sunt următoarele.
Advertorialele sunt articole care oferă beneficii atât celui care le solicită, cât și cititorului sau publicației în care sunt postate. Scrise cum trebuie, advertorialele se bucură de multă apreciere din partea cititorului, iar la sfârșitul zilei acesta este și scopul principal al unei publicații. În calitate de cititor advertorialele îți oferă informația necesară în legătură cu un anumit produs sau serviciu și te ajută să înțelegi mai bine dacă ai sau nu nevoie de acesta. În plus, cuprind atât de multe sfaturi care nu costă nimic, încât alegerea trecerii la nivelul următor prin investiția în bunul promovat rămâne o alegere pur personală.
Un advertorial SEO este un advertorial online ce are ca scop obtinerea de link-uri de calitate pentru site-ul participant la campania de optimizare. Este o definitie directa dar, in acelasi timp, realista. Cine incearca sa ne convinga ca, atunci cand incepe o campanie de advertoriale online, scopul principal este de a-si intari brand awareness-ul sau de a creste traficul catre site, nu spune de fapt toata povestea.
Sigur, o campanie de adevertoriale poate atinge si astfel de obiective si da, este foarte bine ca se intampla asa. Totusi, de cele mai multe ori, advertorialele online au si obiective de SEO. Si anume, de a genera link-uri catre site-ul beneficiarului pentru ca acesta sa-si imbunateasca pozitiile din SERP.
Atunci cand vorbim despre articole SEO, se presupune redactarea de continut bine executat, legat de necesitatile clientului. Un alt aspect important de luat in considerare este utilizarea cerintelor de redactare si mai ales utilizarea cuvintelor cheie referitoare la domeniul de interes. Acest tip de articole SEO trebuie sa ofere informatii utile publicului, dar in acelasi timp sa ofere relevanta motoarelor de cautare. In plus, ele sunt incarcate direct pe blog-ul clientului sau pe site-urile partenere.
Desi procesul de SEO poate parea unul complex, atunci cand alegi echipa potrivita, sansele de succes sunt ridicate. Cea mai buna solutie este alegerea unei echipe profesioniste care sa inteleaga nevoile clientilor si sa se adapteze in functie de acestea.
Daca sunteti in cautarea de articole seo sau de o persoana care sa va redacteze articole pentru blogul dvs, puteti consulta oferta noastra de mai jos.