Centrale Cloud PBX & centrale telefonice digitale

Centralele telefonice private reprezintă sisteme de telefonie (rețele de telefonie private) utilizate în firme și organizații. Acestea oferă capacități și caracteristici cheie pentru buna funcționare a unei firme. Acestea includ de obicei operatorul automat, integrarea centrului de contact, poșta vocală, cozile de apeluri, conferințele și rutarea.

centrale telefonice pbx

WebTeam - Seriozitate, profesionalism, calitate, promptitudine

Centrale telefonice in cloud de la WebTeam.ro

centrale telefonice pbx

Îmbunătățiți serviciile pt. clienți și facilitați munca personalului cu un sistem de telefonie ușor de utilizat și unic, economisind bani.

centrale telefonice pbx

Reducerea costurilor totale de telefonie nu este însă nici pe departe cel mai mare avantaj. Funcționalitățile aduse de centralele IP-PBX depășesc cu mult așteptările pieței.

centrale telefonice pbx

Din moment ce nu există o gestionare a utilizatorului final implicată cu un telefon, este mai ușor de utilizat decât un sistem telefonic tradițional.

Centrale telefonice in cloud

WebTeam poate livra unul sau mai multe numere de telefon, centrală având un management separat pentru fiecare dintre acestea (ex: cine sună pe numărul X  ajungă într-un IVR, cine sună pe numărul Y  ajungă într-o coadă de așteptare)
După o discuție cu fiecare client analizăm și identificăm nevoile de comunicare, atât pentru apelurile primite cât și pentru cele efectuate. Administrarea centralei se realizează prin configurarea diferitelor module  într-o interfață grafică web prietenoasă. Obțineți capacități PBX fără echipamente costisitoare utilizând sistemul de telefonie în cloud de la WebTeam.

Solutii profesionale de centrale telefonice PBX

Alegeți centrală telefonică privată PBX la nivel local sau în cloud și conectați-vă prin intermediul unei companii de telefonie sau al unui furnizor de servicii de internet. PBX reprezintă rețeaua internă de software și hardware care gestionează sistemele de telefonie pentru firme.

centrale telefonice pbx

Telefonia in cloud este simplu de implementat pentru tine , ai nevoie doar de telefonie IP sau softphone-uri si de o conexiune la internet.

Pachet 1

Centrale telefonice PBX

40.00 per lună
  • 1 număr extern (1 canal de intrare si 1 canal de ieșire simultan)
  • 5 interioare care pot fi configurate pe telefon IP, PC – extensie Chrome, PC -softphone, Android si IOS
  • IVR inclus – mesaje de întâmpinare cu arbore de rutare
  • 1 coada de așteptare cu agenți
  • 1 fax virtual ( fax-to-email)
  • Înregistrarea automata a convorbirilor
  • Transfer, redirijare si preluare apeluri
  • Rapoarte de apeluri efectuate, primite
  • Rapoarte tip CallCenter: apeluri abandonate in coada, pierdute, preluate
  • Integrare cu baze de date ERP sau CRM
Start
centrale telefonice pbx

Pachet 2

Centrale telefonice PBX

60.00 per lună
  • 1 număr extern (1 canal de intrare si 1 canal de ieșire simultan)
  • 10 interioare care pot fi configurate pe telefon IP, PC – extensie Chrome, PC -softphone, Android si IOS
  • IVR inclus – mesaje de întâmpinare cu arbore de rutare
  • 1 coada de așteptare cu agenți
  • 1 fax virtual ( fax-to-email)
  • Înregistrarea automata a convorbirilor
  • Transfer, redirijare si preluare apeluri
  • Rapoarte de apeluri efectuate, primite
  • Rapoarte tip CallCenter: apeluri abandonate in coada, pierdute, preluate
  • Integrare cu baze de date ERP sau CRM
Advanced

Pachet 3

Centrale telefonice PBX

80.00 per lună
  • 4 numere externe (4 canale de intrare si 4 canale de ieșire simultane)
  • 20 interioare care pot fi configurate pe telefon IP, PC – extensie Chrome, PC, etc.
  • 2 IVR inclus – mesaje de întâmpinare cu arbore de rutare
  • 2 coada de așteptare cu agenți
  • 1 fax virtual ( fax-to-email)
  • Înregistrarea automata a convorbirilor
  • Transfer, redirijare si preluare apeluri
  • Rapoarte de apeluri efectuate, primite
  • Rapoarte tip CallCenter: apeluri abandonate in coada, pierdute, preluate
  • Integrare cu baze de date ERP sau CRM
Everyting

Observații

Taxa de configurare inițiala a sistemului  pentru Primul pachet este de 50 EUR, pentru Pachetul 2 este de 75 EUR iar pentru Pachetul 3 este de 100 EURPrețul taxei de instalare nu conține TVAPachetele de mai sus nu conțin minute pentru efectuarea convorbirilor, se poate opta pentru varianta:

  • Prepay 
  • Pachete de minute

Centrale telefonice digitale - WebTeam Hosting

Știm că fiecare companie este unică în felul ei și te rugăm să ne contactezi pentru o oferta personalizată.

Pentru ați face o idee despre tarifele pe care le practicăm ai mai jos câteva pachete preconfigure pentru care poți opta precum și posibilitățile de upgrade.

Noi îți vom configura interioarele, numerele externe, mesajele de întâmpinare, cozile de așteptare, conferințele, îți vom da acces la interfață de programare a propriei tale centrale și la Portalul care te va ajută cu configurările centralei.

Poți să foloseșți un credit Prepay a cărui valoare se va reportă de pe o luna pe altă timp de un an. De exemplu poți să încarci cu un credit de 20 euro și să folosești acești 20 de euro luna de luna, timp de un an, până la epuizarea lor.

Tarifele sunt de: 0.011 euro/min în orice rețea fixă și 0.028 euro/min în orice rețea mobilă iar tarifarea se face la minut ( dacă ai vorbit un minut și 35 de secunde se va taxa 2 minute).

Nu trebuie să achiziționezi abonamente anuale, poți să plăteșți luna de luna, să-ti modifici capacitatea sistemului cum dorești și să renunți când dorești.

UPGRADE PACHETE, VALABIL PENTRU TOATE PACHETELE :

  • Interior suplimentare: 1 euro/interior/luna (pret fara TVA)
  • 1 numar de telefon extern suplimentar: 1 euro/numar de telefon/luna (pret fara TVA)
  • 3 canale de intrare suplimentare pentru apelurile externe: 2 euro/luna (pret fara TVA)
  • 5 canale de intrare suplimentare pentru apelurile externe: 5 euro/luna (pret fara TVA)
  • 10 canale de intrare suplimentare pentru apelurile externe: 8 euro/luna (pret fara TVA)
  • 20 canale de intrare suplimentare pentru apelurile externe: 10 euro/luna (pret fara TVA)
  • 30 canale de intrare suplimentare pentru apelurile externe: 25 euro/luna (pret fara TVA)
  • 3 canale de iesire suplimentare pentru apelurile externe: 2 euro/luna (pret fara TVA)
  • 5 canale de iesire suplimentare pentru apelurile externe: 5 euro/luna (pret fara TVA)
  • 10 canale de iesire suplimentare pentru apelurile externe: 8 euro/luna (pret fara TVA)
  • 20 canale de iesire suplimentare pentru apelurile externe: 10 euro/luna (pret fara TVA)
  • 30 canale de iesire suplimentare pentru apelurile externe: 25 euro/luna (pret fara TVA)
  • IVR suplimentar: 1,5 Euro/IVR/luna (pret fara TVA)
  • Coada de asteptare: 2 Euro/coada/luna (pret fara TVA)
  • Posibilitatea inregistrarii mesajelor de IVR, coada de asteptare, noapte, in studio radio: 50 euro (pret fara TVA) – maxim 70 de cuvinte
  • Suport tehnic remote: 20 euro/ora (pret fara TVA) – minim o ora
  • Contract de service: cere oferta

Întrebări frecvente despre abonamentele de centrale telefonice in cloud

Perioada de DEMO este de 15 zile , în care poți ți configurezi centrală ,  soliciți suport dacă nu te descurci ,  primești și  efectuezi apeluri ,  testezi toate facilitățile.

Nu trebuie  achiziționezi abonamente anuale , poți  plăteșți luna de luna , -ti modifici capacitatea sistemului cum dorești și  renunți când dorești.

Dapoți  portezi numărul tău de telefon fix la noi. Dacă ai nevoie de un număr de telefon din altă țară te ajutăm să-achiziționezi și îl configurăm pentru ține.

Extra opțiuni centrale telefonice in cloud

Dacă ți o companie care primește apeluri mai mult decât efectuează:
Poți  foloseșți un credit Prepay a cărui valoare se va reporta de pe o luna pe altă timp de un an. De exemplu poți  încarci cu un credit de 20 euro și  folosești acești 20 de euro luna de luna, timp de un an, până la epuizarea lui.
Tarifele sunt de : 0.011 euro/min în orice rețea fixă și 0.028 euro/min în orice rețea mobilă iar tarifarea se face la minut ( dacă ai vorbit un minut și 35 de secunde se va taxa 2 minute)
Dacă ți o companie care îți dorești  efectuezi apeluri în fiecare luna avem pentru ține pachete lunare de minute:

250 minute fix+mobil România – 6 Euro
500 minute fix+mobil România – 10 Euro
1000 minute fix+mobil România – 19 Euro
5000 minute fix+mobil România – 90 Euro

Tarifarea în acest caz se face la minut ( dacă ai vorbit un minut și 35 de secunde se va taxa 2 minute)
Poți ți modifici pachetele în fiecare luna sau poți opta pentru varianta Prepay.

Dacă nu poți ți reconfigurezi singur sistemul poți solicită încheierea unui contract de service lunar sau poți solicită o intervenție remote: 20 euro/ora (fără TVA) – minim o ora.