Când proiectarea arhitecturii informaționale este bine realizată, site-ul dvs. web va avea un aspect curat, organizat, care vă reprezintă mai bine marca. Ca rezultat, site-ul dvs. va fi poziționat pentru a se clasa mai sus pe Google, pentru a crește traficul și va converti mai multe vânzări.
Proiectarea paginilor cu caracteristici de nivel mediu este una dintre cele mai dificile părți ale construirii sau reînnoirii site-ului dvs. web. Cum vă împărțiți afacerea în secțiuni îngrijite și ordonate? Câte categorii ar trebui să folosești? Are sens să combinați această caracteristică cu aceea? Cum găsești echilibrul optim de text, imagini și grafică? Ce cuvinte cheie ar trebui să vizați? Construiți aceste pagini pentru ca oamenii să vă cumpere produsele sau crawlerele motoarelor de căutare pentru a vă clasa mai sus?
Aș putea continua, dar este sigur că ți se învârte deja capul. Dezvoltarea unui design optim al arhitecturii informaționale pentru afacerea dvs. poate fi o luptă majoră, dar cu siguranță merită să depuneți timp, energie și resurse pentru a face bine.
Iată șase sfaturi pentru a crea pagini cu funcții de nivel mediu mai bune:
În loc să vă grăbiți să creați un nou site web cât de repede puteți, petreceți ceva timp gândindu-vă profund la categoriile naturale care se aliniază cu produsele, serviciile și valorile dvs. de bază. O oră de brainstorming și o schiță rapidă probabil nu vor fi suficiente aici.
Discută cu echipa ta. Uită-te la site-urile concurenților tăi. Consultați un serviciu de consultanță SEO. Gândiți-vă să oferiți clientului dvs. cea mai bună experiență de navigare posibilă. Luați în considerare cele mai importante cuvinte cheie pentru care doriți să vă clasați. Efectuarea unei diligențe adecvate înainte de a construi pagini de nivel mediu vă va scuti de nenumărate bătăi de cap pe drum.
Când am început să construim pagini cu caracteristici de nivel mediu pentru site-ul nostru WebTeam, ne-am gândit mult și bine cum să organizăm paginile cu caracteristici de nivel mediu, astfel încât utilizatorii să poată accesa informațiile pe care le căutau rapid și intuitiv. După o mulțime de cercetări și nenumărate conversații cu oameni care au adus diferite puncte de vedere, ne-am hotărât asupra categoriilor de pagini cu caracteristici generale: „Domenii web”, „Gazduire web”, „Servere VPS” și „Web Design”. Aceste categorii largi au acoperit serviciile principale pe care le oferim și ne-au permis flexibilitatea de a construi alte pagini de nivel mediu mai specializate pentru caracteristici specifice, cum ar descriere fiecărui serviciu in parte și detalierea caracteristicilor de gazduire web.
Sunteți pasionat de afacerea dvs. și doriți să împărtășiți întreaga poveste cu potențialii clienți. Este firesc să încerci să incluzi totul în paginile tale cu caracteristici de nivel mediu, dar aceasta este o rețetă pentru dezordine și confuzie. Proiectați un marcaj curat și consistent, care include un echilibru sănătos de text, imagini și infografice. Cititorii au tendința de a trece peste (sau de a omite complet) secțiunile grele de text. Încercați să folosiți gloanțe, să integrați grafica și să greșiți din partea conciziei ori de câte ori este posibil.
Asigurați-vă că aspectul dvs. este consecvent în toate paginile de nivel mediu. Oamenii observă de obicei aspecte diferite pe pagini de nivel similar. Indiferent dacă observă diferențele în mod conștient sau nu, inconsecvențele emană o atmosferă neprofesională și ar trebui netezite înainte de a fi difuzate. Am dezvoltat un șablon care a fost ușor de replicat pentru fiecare pagină suplimentară de nivel mediu. Fiecare pagină de nivel mediu urmează același plan care simplifică navigarea:
Cercetarea cuvintelor cheie este un pas esențial în construirea unei arhitecturi informaționale eficiente. Cunoașterea celor mai importanți termeni de căutare pentru care doriți să vă clasați vă va ajuta să dezvoltați structura site-ului și conținutul care generează traficul potrivit către site-ul dvs. și îl menține acolo. Există o mulțime de instrumente bune pentru a căuta volumul de căutare și a identifica cuvintele cheie asociate. Am folosit Google Keyword Planner, SEMRush, CanIRank și alte câteva instrumente de cercetare a cuvintelor cheie pentru a găsi cele mai valoroase cuvinte cheie pe care ar trebui să le urmărim. Unul dintre lucrurile frumoase despre aceste trei instrumente este că vă oferă rapoarte privind volumul de căutări și pentru cuvintele cheie asociate. Adesea, cuvântul cheie la care te așteptai să fie cel mai bun de fapt nu este, iar o iterație similară se dovedește a fi mai potrivită.
Cei mai mulți dintre noi, arhitecți experimentați de site-uri web, urmăresc să potrivească fiecare pagină cu caracteristici de nivel mediu cu un cuvânt cheie de volum mare care este valoros pentru afacerea noastră. Prin direcționarea anumitor cuvinte cheie asociate, semnalați Google și altor motoare de căutare despre ce este vorba site-ul dvs. și construiți relevanță actuală pentru site-ul dvs. Pe măsură ce creați mai multe pagini de nivel mediu care vizează anumite cuvinte cheie legate de afacerea dvs., veți spori atât relevanța paginii dvs. (pentru fiecare pagină în parte), cât și relevanța generală a site-ului. Acest lucru vă va ajuta să vă îmbunătățiți clasamentul SERP pentru cuvintele cheie care contează cel mai mult pentru afacerea dvs. și să generați trafic în canalul de conversie.
Nu uitați să aveți un singur cuvânt cheie principal pe pagină. Cuvântul cheie principal ar trebui să fie prezentat în mod vizibil în antetul dvs. H1 și, de asemenea, utilizat în mod consecvent în întreaga pagină. În plus, ar trebui să includeți mai multe cuvinte cheie „secundare” care sunt legate de cuvintele cheie primare. Folosind instrumentul preferat de cercetare a cuvintelor cheie, identificați un cuvânt cheie principal, mai multe cuvinte cheie secundare și alte cuvinte cheie înrudite pentru a vă construi pagina. Fiți conștienți de a nu avea pagini separate de nivel mediu care vizează cuvinte cheie similare. Este ușor să ai două pagini să se „canibalizeze” una pe cealaltă – ceea ce va reduce clasamentul ambelor pagini.
Ați proiectat arhitectura perfectă a informațiilor, ați făcut cercetarea cuvintelor cheie, ați potrivit fiecare pagină cu un cuvânt cheie cu volum mare și ați scris conținut excelent care include echilibrul potrivit de cuvinte cheie. În sfârșit, este timpul să scoți un oftat de ușurare, nu? Ei bine, nu tocmai. După ce ai făcut toată această muncă, ar fi păcat să fi „spot on” cu call-to-action.
La urma urmei, scopul tău nu este doar să atragi trafic și să rămână pe pagina ta de nivel mediu; este să ii muți mai departe în pâlnia de conversie și să-ți cumpere efectiv produsul sau serviciul! Fiți strategic cu limbajul și grafica dvs. pentru a încuraja utilizatorii să încerce serviciul dvs., să se înscrie pentru newsletter, să participe la un concurs, să distribuie pe rețelele sociale sau să ia orice acțiune doriți să întreprindă. Putem avea butoane cu actiuni rapide în partea de sus a paginii pentru utilizatorii care doresc doar să ia măsuri rapide, fără a citi mai în detaliu despre cea ce face. Pentru cititorii mai investigatori, avem alte butoane ca de exemplu „Încărcați fișierul” poziționate convenabil în mijlocul conținutului paginii. Scopul nostru este să facem utilizarea site-ului nostru atât de simplu și intuitiv, încât utilizatorii să poată naviga întotdeauna cu ușurință mai departe pana ce acesta devine o conversie cu succes.
Deci, în toată această perioadă lungă de construcție a paginilor de nivel mediu, sunt motoarele de căutare sau oamenii publicul nostru tinta? Cu siguranța nimeni nu este decacord cu asta, dar din punct de vedere SEO cat și customer experience flow, vă recomand să le vizați pe ambele – pentru că nu veți reuși dacă doar vizați pe unul, dar nu și pe celălalt.
Gândiți-vă la pașii cheie în călătoria clientului dvs. Ea aude despre un produs nou minunat pe care îl vinzi și decide să-l verifice. Îl caută pe Google. Dacă pagina ta nu este optimizată corespunzător pentru a se clasa printre primele 16 poziții și nu ii atrage atenția, chiar nu contează cât de uimitor sau persuasiv este conținutul tău. În schimb, dacă pagina dvs. este optimizată pentru a se clasa pe prima pagină, dar include un îndemn la acțiune lipsit de strălucire, veți avea o rată de respingere ridicată și nu veți reuși să convertiți în moduri care să aducă valoare tangibilă afacerii dvs.
Țineți întotdeauna cont de imaginea de ansamblu și proiectați-vă paginile cu caracteristici de nivel mediu pentru a satisface nevoile motoarelor de căutare și ale oamenilor.
Dacă dorești sa ai un site web de nota 10 sau dorești un magazin online, WebTeam te poate ajuta cu soluții complete. Te rugam sa ne contactezi via email la contact@webteam.ro sau apăsând butonul de mai jos